?
يکي از ايده هاي پرفروش در طراحي اپليکيشن،
به نظر شما چه تعدادي از ايراني ها از موبايل هوشمند استفاده مي کننند؟ با توجه به آمارهاي موثق، در سال 1392 فقط 2 ميليون موبايل هوشمند در کشور ما وجود داشت. از سال 1392 روندي افزايشي کاربران تلفن همراه ايراني افزايش شديدي پيدا کردند.
طبق آخرين آمار به دست آمده حدود 70 ميليون نفر در کشور از تلفن هاي هوشمند استفاده مي کنند. اشتباه نخوانديد؛ در طول 8 سال بيش از 70 ميليون به جمع مصرف کنندگان موبايل هاي هوشمند پيوستند.
اين تغييرات و تحولات سريع معنا و مفهومات بسيار روشني دارند؛ تمايل مردم به تلفن هاي هوشمند با يک شيب تند افزايش پيدا کرده او از اين رو کسب و کارها هم خود را با اين شرايط تطبيق داده اند.
گروهي از افرادي که در عرصه ديجيتال مارکتينگ فعاليت دارند مي گويند که فقط کسب و کارهايي که فعاليت خود را به سمت تکنولوژي هاي مبتني بر موبايل هدايت کرده اند، در آينده باقي مانده اند.
با طراحي اپليکيشن براي کسب و کار خود، درهاي يک بازار بسيار گسترده به روي مجموعه شما باز مي شود. اما توجه داشته باشيد که در سال هايي که گذشت با تجربه هاي شکست خورده در زمينه طراحي اپليکيشن در کشور به وفور مواجه شديم. راهنمايي هاي مشاورين طراحي اپليکيشن مي تواند از تکرار تجربيات تلخ اينچنيني پيشگيري کند.
طراحي اپليکيشن مشاوره اي اختصاصي تخصص ماست، اگر نياز به نمونه کار داريد از طريق راه هاي ارتباطي با ما تماس بگيريد تا در سريع ترين زمان ممکن شما را ياري کنيم.
شما با طراحي يک اپليکيشن علاوه بر دسترسي ساده کاربر به فرد مشاور، امکان سواستفاده عليه گروه خود را به صورت کامل ازبين مي بريد. مزاياي بازاريابي و کسب و کار آنلاين براي مشاورين انقدر زياد است که افراد براي استفاده از آن علاقه زيادي نشان مي دهند.
مشاوره با مراجعه حضوري يک زمان حرف اول را در بين مردم مي زد. اين نوع مشاوره ها با مراجعه حضوري افراد انجام مي شد و کنار ويژگي هاي خاص مثبت، معايب بزرگي هم داشت. مثلا افرادي که در جست و جوي مشاوره در زمينه خاصي بودند، نمي توانستند به آساني مشاور مناسبي در اين زمينه را پيدا کنند.
از طرف ديگر، پيدا کردن مشاورين متنوع هم عملا کار سختي بود. اما امروزه و با توجه به روي آوردن مشاورين و شرکت ها به مشاوره آنلاين، همه موارد ذکر شده انقدر اسان شده اند که افراد در هر موقعيت جغرافيايي مي توانند با بهترين مشاور در عرصه هاي تخصصي صحبت کنند.
در حقيقت، مشاوره آنلاين علاوه بر اين که تجربه جذاب و آساني براي کاربران به شمار مي آيند، با توجه به عملکرد مفيد، به صاحبان مشاغل و مشاورين هم فوايد زيادي رسانده اند.
بخش هاي مختلفي در طراحي اپليکيشن مشاوره اي کاربرد دارند که براي سهولت استفاده مشتري و افزايش مخاطب بايد مورد استفاده قرار بگيرند. اشاره کنيم که شما بايد براين کار برنامه ريزي کنيد تا چيزي از قلم نيفتد.
همه ما در طول زندگي، با مسائل و مشکلاتي بسيار روبرو مي شويم که ترجيح مي دهيم براي داشتن عکس العمل مناسب، با يک مشاور با تجربه و حرفه اي ارتباط برقرار کنيم. هر گروه سني در موقعيت هاي مختلف با چالش هاي مختلفي روبرو مي شود. شما مي توانيد در طراحي اپليکيشن مشاوره اي خود بخش هاي مجزايي را براي هر موضوع طراحي کنيد.
حالا بايد به ارائه معرفي نامه جامع و جذاب درباره خودتان بپردازيد. سعي کنيد رزومه کاري و فعاليت هاي موفقيت آميزتان را براي ديگران به نمايش بگذاريد. اما ما پيشنهاد مي کنيم که براي پيشگيري از افزايش متون در اين قسمت، به يک معرفي کوتاه و مختصر اکتفا کنيد و لينک دانلود رزومه خود را در اين صفحه قرار دهيد تا افرادي که مي خواهند اطلاعات بيشتري داشته باشند، آن را دانلود کنند. اين بخش در بيشتر مواقع با عنوان “درباره ما” يا “ما را بشناسيد” و … شناخته مي شود.
اصلي ترين هدف کاربران براي نصب اپليکيشن مشاوره اي ارتباط سريع و محرمانه با مشاورين است. پس بايد اين کار را از طريق راه اندازي يک پنل براي کاربران انجام دهيد.
با کمک اين پنل اطلاعات معمول و غير محرمانه کاربران نظير سن، وضعيت تاهل، تحصيلات و مواردي که مي تواند براي مشاور مهم باشد، دريافت مي شود و زمان کافي براي برقراري تماس يا ارتباط پيامکي ميان مشاورين و کاربران فراهم مي شود.
?
مي ,مشاوره ,اپليکيشن ,طراحي ,يک ,مشاورين ,طراحي اپليکيشن ,اپليکيشن مشاوره ,مشاوره اي ,مي شود ,خود را ,طراحي اپليکيشن مشاوره ,در طراحي اپليکيشن مشاوره ,تفاوت طراحي اپليکيشن
درباره این سایت